THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

vrijdag 9 augustus 2013

Het Trouwboekje

Het Trouwboekje..... Jaja, zo heet het, gekregen van Jul voor mijn verjaardag. Wij zijn van de leuke boekjes, vooral als het met psychologie te maken heeft. En dat heeft het. Hoe leer je jezelf kennen, nou daar hebben ze wat op gevonden. Een boekje met vragen over jezelf waarvan het natuurlijk de bedoeling is om ze allemaal eerlijk te beantwoorden. Voorbeeld: Ik verwen mezelf door....... of Schrijf een liefdesbrief aan jezelf.... Is het niet leuk??? Ik ga er een keer goed voor zitten om nog meer over mezelf te weten te komen. En wat er nou het fijnst aan is is dat er een ingevuld trouwboekje in de buurt ligt, voor als die prins good enough komt. Zodra hij na een fijn bezoekje weer richting huis gaat, lees ik mijn trouwboekje even goed door, zodat ik zeker weet waarom hij me niet moet laten gaan......

Geen opmerkingen: