THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 21 april 2013

Mooi weer en een hereniging

Wat een prachtige dag, niet heel warm, maar redelijk veel zon. Heerlijk. Na het koffie drinken in de tuin een paar bakken gevuld met gerania en lobelia en het ziet er al heel gezellig uit, wat onkruid weggehaald en geveegd, we zijn klaar voor de lente......Toen ik even op Facebook ging kijken zag ik dat iemand vriendjes met me wilde zijn die ik eigenlijk kwijt was geraakt. Toen ik nog met eerste Liefde was, behoorden zij tot onze vriendenkring, hij was al bevriend met mijn Liefde en zij en ik kwamen erbij. Wij lagen elkaar wel en we hebben leuke herinneringen gemaakt. Toen Liefde en ik uit elkaar gingen is ze nog een keer op visite geweest in mijn eerste eigen flatje, daarna heb ik haar nooit meer gezien of gehoord. Zo gaan die dingen nu eenmaal. Maar.....nu is ze er weer, via Facebook, en dat vind ik wel heel leuk. Natuurlijk blijf ik bij het standpunt dat ik al die social media geen warm hart toedraag maar in dit geval is het wel leuk. Misschien hadden we elkaar anders nooit meer gesproken en nu zit je maar een schermpje verwijderd van elkaar. Tja, dat is de andere kant.....

Geen opmerkingen: