THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zaterdag 13 april 2013

Het bestaat...

Ik zit naar een film te kijken, zowaar zijn er een paar films op zaterdagavond. Ik heb deze al gezien maar krijg er elke keer de kriebels van. Het is ook wel educatief, om me er weer aan te herinneren dat je hele foute keuzes kan maken in de liefde en het niet weten...Ze werden verliefd, trouwden en waren nog steeds verliefd, er kwam een kind en nog waren ze verliefd totdat het kind ongeveer 5 jaar was. Toen ontdekte ze dat hij vreemd ging, puur voor de sex zei hij. Daarna veranderde hij van liefdevolle man en vader in een monster die haar als bezit beschouwde en liet haar niet meer met rust, ook niet toen ze met kind gevlucht was. Okay okay het is maar een film, maar ja, wel gebaseerd op werkelijke gebeurtenissen. Blij dat ik alleen op de bank zit in mijn eigen huis, met mijn 3 jongens, deur op slot met heeeeele lieve buren........

Geen opmerkingen: