THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

maandag 22 april 2013

Brings back memories...

Dat krijg je ervan als je van iemand hoort die je al zo lang niet gesproken hebt, dan ga je terugdenken aan die tijd van toen.... Toen ik nog samenwoonde (toen ik het nog kon). Zoveel samen doen wat ik nu alleen doe of met Jul. Samen boodschappen doen, samen opstaan, samen auto's wassen, samen naar vrienden, samen douchen, samen naar bed, samen slapen, samen naar familie, samen een nieuwe bank kopen, samen nieuwe meubels uitzoeken, samen naar de kroeg, samen een huis kopen, samen een woonboot kopen, samen de boot verven, samen met de poes naar de dierenarts, samen praten, samen t.v. kijken, samen eten, maar dat was 20 jaar geleden. Sinds die tijd kun je de meeste 'samens' vervangen door 'alleen'. Ik woon dus al langer alleen dan dat ik heb samengewoond, dat zegt al genoeg. Ach, je weet nooit wat er nog kan gebeuren maar al die 'samens' van toen worden geen 'samens' meer van nu en dat hoeft ook niet, dat heb ik gehad en het is leuk geweest....

Geen opmerkingen: