THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 15 september 2013

Gestopt!!

Dat ben ik, al een week, nooit gedacht dat ik zonder kon, het moet nog blijken hoe lang het gaat lukken maar ik was/ben verslaafd, al zeker 40 jaar en dat voel ik, alsof ik een arm mis. De eerste 2 dagen kon ik me slecht concentreren, dat ging gaandeweg beter, het leek te lukken om  er niet naar te grijpen. Maar..... het ergste moest nog komen, oh jee, het weekend. Vreselijk moeilijk om het niet te doen, vooral zaterdagavond. Helemaal verweven met gezellig, relaxen. Dus, voelt het helemaal niet gezellig thuis..... zonder......Ik heb mijn brein wijsgemaakt dat het lekker is, dat ik me er heerlijk door voel en dat moet gedeprogrammeerd worden. Ik WIL het niet meer, dus hou ik het vol. Het is nu zondagavond, de 7e dag en ik kan me nog niet voorstellen dat ik er niet meer aan denk en dat ik het gewoon leuk vind om zaterdagavond thuis te blijven en heerlijk op de bank naar een film te kijken.........ZONDER SIGARET.....

Geen opmerkingen: