THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

woensdag 11 september 2013

Herinner je je deze nog??

VHS videobanden en nog niet eens zo lang geleden en er zijn al mensen die niet meer weten wat VHS banden zijn. Ik meldde het al eerder, 21 jaar geleden op vakantie naar Kenia, een supervakantie en de hele vakantie kon ik opnemen op video omdat ik de camera van zus en zwager mee mocht nemen. Er stond dus een document op die videoband, die ik inmiddels al 10 jaar niet meer gekeken had. Zoals bij de meeste mensen had de techniek ook mij ingehaald, de video recorder is vervangen door een dvd recorder en de banden zijn vervangen door zilverkleurige schijfjes. De enige oplossing om deze vakantie nogmaals te beleven was om de VHS banden om te laten zetten naar DVD en daar zijn mannetjes (en winkels) voor. Zo gezegd, zo gedaan. Gisterenavond zat ik op de bank die ineens in Kenia stond, zomaar tussen de leeuwen en was ineens weer 21 jaar jonger, ik genoot van deze jongere onbezorgde zelf.....

Geen opmerkingen: