THIS IS A PART OF MY SOUL....... you are welcome to take a look !!

zondag 8 september 2013

Het is weer voorbij...

Zowel die mooie zomer als mijn vakantie. Ik heb genoten, van het mooie weer, van de vrijheid om niets te moeten, van de leuke uitjes... En ik kan zeggen dat het veel langer lijkt dan twee weken en dat is een goed teken denk ik.....En, in de tussentijd heb ik weer contact met een vriendin waarbij het contact dreigde te verwateren. We hebben samen gegeten en het was net alsof ik haar gisteren nog gezien had. Andere ver weg vriendin is weer terug naar Nw Zeeland. Ik heb met mijn schilderijen weer mee mogen doen aan de Cultuurmarkt en weer een paar positieve opmerkingen gekregen, moeders is vorige week 91 jaar geworden en nog steeds alive and kicking, kortom, het leven was de afgelopen twee weken goed. En vanavond...... vanavond bereid ik me langzaam voor op weer gaan werken, 4 dagen van 9 uur met elke woensdag vrij en neem ik ritueel afscheid van mijn beste vriend sinds jaren.... de sigaret.....

Geen opmerkingen: